BORSA Substitucions Tècnic/a Educació

Hace 12 horas

España Fundació Pere Tarrés Jornada completa

El Servei Concilia és un recurs socioeducatiu que facilita la conciliació de la vida familiar i laboral, oferint un espai segur, educatiu i inclusiu per a infants en horari de tarda. El servei posa especial atenció en la perspectiva intercultural i de gènere , garantint una intervenció respectuosa amb la diversitat i orientada a la igualtat d’oportunitats.

Actualment busquem Tècnics/ques d’Educació amb experiència en l’atenció a infants d' 1 a 12 anys i Tècnics/ques en Educació Infantil (infants d'1 a 6 anys) , de cara a cobrir substitucions en algun dels 15 punts Concilia situats a Barcelona . Cal que sigui una persona amb capacitat per dinamitzar activitats, acompanyar els infants en el seu dia a dia i establir una relació propera i de confiança amb les famílies.

Cerquem professionals amb sensibilitat social , autonomia, capacitat d’organització i mirada educativa, que vulguin formar part d’un servei amb impacte real al territori, orientat a l’acompanyament d’infants i famílies des d’una perspectiva comunitària, intercultural i de gènere.

Condicions laborals

  • Contracte segons conveni d'acció social
  • Jornada: Segons necessitats del servei.
  • Horari:
    • Tardes de dilluns a divendres (de 15 a 20h) i dissabtes matí i tarda (jornada partida).
    • El servei es desenvolupa de setembre a juliol
    • Al juliol es treballaria durant els matins en comptes de les tardes, més dissabte matí i tarda.
  • Centre de treball: Algun dels 15 punts Concilia de Barcelona segons necessitats.

Funcions principals:

  • Atendre els infants i les famílies a l’arribada al servei.
  • Tenir cura dels infants durant el desenvolupament del servei.
  • Programar i dinamitzar activitats educatives adequades a l’edat.
  • Atendre i orientar les famílies quan escaigui.
  • Realitzar el control diari d’assistència.
  • Fer el seguiment i registre d’incidències o aspectes rellevants.
  • Garantir el bon estat i manteniment dels espais.
  • Si escau, recollir infants als centres educatius i acompanyar-los al punt Concilia.
  • Atendre infants d’1 a 12 o específicament d'1 a 6 anys segons necessitats del servei.
  • Tramitar i gestionar els serveis de canguratge.

Què oferim?

  • Projecte socioeducatiu amb impacte directe en infants i famílies.
  • Treball en equip i entorn professional amb mirada inclusiva i comunitària.

T’hi vols sumar?

Si tens experiència en educació i t’interessa treballar en un servei de conciliació amb perspectiva intercultural i de gènere, inscriu-te a l’oferta i envia’ns el teu CV.

V

Quins perfils busquem?

  • Tècnic/a d’Educació (1-12 anys): Grau, diplomatura, llicenciatura o CFGS de l’àmbit social o educatiu i 2 anys d’experiència en els darrers 5 anys amb infants en educació formal o de lleure, amb mirada intercultural i de gènere.

  • Tècnic/a en Educació Infantil (1-6 anys): formació vinculada a Educació Infantil i 2 anys d’experiència en els darrers 5 anys amb infants d’escola bressol i Educació Infantil.

Idiomes: català i castellà avançat. Es valorarà B2 o superior en anglès, francès, portuguès, italià, xinès, urdú, àrab o rus.

Valorem especialment: responsabilitat, autonomia, organització, sensibilitat social, capacitat de vincle amb infants i famílies i flexibilitat per adaptar-se als diferents punts del servei.