ANALISTA I DISSENYADOR/A DE SOFTWARE_30974

Hace 1 día

Sant Cugat del Vallès, España Oficina de Treball del SOC Jornada completa

Empresa ubicada a Sant Cugat del Vallès necessita incorporar un/a analista i dissenyador/a de software per treballar a jornada completa. L’horari és de dilluns a divendres de 8:00 a 17:00. S’ofereix un salari de 2500 € bruts mensuals en 14 pagues.



Si desea saber un poco más sobre esta oportunidad, o está considerando presentar su candidatura, por favor, lea la siguiente información del puesto.
Detall de les funcions del lloc de feina

Gestionar el cicle complet d’empaquetament i desplegament de programari. Crear i mantenir paquets d’aplicacions garantint-ne la compatibilitat i qualitat. Administrar desplegaments amb SCCM i Intune. Automatitzar processos mitjançant scripting (PowerShell, Ansible, PSADT). Donar suport tècnic de tercer nivell i gestionar incidències. Documentar processos, elaborar informes de seguiment i participar en projectes de millora contínua.



  • Experiència 60 mesos. Analistes d'aplicacions, nivell superior.Empaquetament avançat de programari en entorns corporatius.Gestió integral de sol·licituds d’empaquetament, coordinant múltiples peticions simultàniament.
  • Competències / coneixements: Anglès nivell C1 o superior.Coneixements avançats de scripting (PowerShell, Ansible, PSADT), empaquetament de programari (Orca o similars) i eines de distribució de software (SCCM, Intune).Es valorarà:Grau en Enginyeria Informàtica o titulació equivalent.Coneixements de xarxes, bases de dades (SQL, MongoDB o similars) i gestió d'API.Capacitat d’anàlisi i resolució de problemes, orientació al client intern, treball en equip, habilitats de comunicació i compromís amb la millora contínua i l’optimització de processos.Compromís amb la millora contínua i l’optimització de processos. xqbhyrx Bones habilitats de comunicació per interactuar amb equips tècnics i de negoci.