Treballador/a Importació-Exportació
hace 5 días
Bona oportunitat per persones que busquen una feina estable amb horari fix. Buscamos un/a administratiu/va per treballar en el departament de logística i exportació d'una empresa important.
Funcions i responsabilitats- Atenció a clients i proveïdors internacionals de parla francesa (França i les illes franceses) i anglesa.
- Gestió de la documentació relacionada amb l'importació, exportació i logística.
- Coordinació de càrregues entre provesidors, empreses de transports, magatzems i clients.
- Seguiment de les comandes per tal que el lliurament es dugui a terme en el temps i forma establert.
- Mantenir contacte diari amb els diferents transportistes per realitzar la supervisió, seguiment i garantir la correcta gestió de les trameses.
- Resolució de les incidències ocorregudes durant el procés de lliurament.
- Contactar amb els clients per fer el seguiment dels enviaments.
- Control i gestió d'un volum important de correu electrònic.
- Assegurar que les comandes sol·licitades pels clients són realitzades amb la major celeritat i satisfacció.
- Optimitzar les càrregues dels camions i navieres per estalviar costos tant a l'empresa com als clients.
És necessari tenir facilitat pel tracte amb la gent i capacitat per treballar en equip. No es requereix experiència professional ni en exportació i logística. Però cal tenir predisposició per aprendre i ser dinàmic, actiu i amb capacitat d'aprenentatge.
Parlar anglès i francès amb un bon nivell és molt important. Cal també tenir vehicle per anar fins a la feina ja que l'empresa es troba ubicada en una zona de polígon Industrial.
Condicions laboralsDilluns a divendres de 9:00 hores a 18:00 hores, amb una pausa de 1 hora per dinar a l'empresa. Es busca una persona estable i professional que vulgui formar part del nostre equip.